IT utbildning för vårdnadshavare

Söderbymalmsskolans vårdnadshavare får utbildning i användandet av digitala plattformar, 27 augusti kl. 17,00!

Hej, alla vårdnadshavare i årskurs 7!

Som vi erbjöd på vårt föräldramöte i måndags, 190819, kommer här tid och plats för den utbildning vi talade om.

Vi tänker oss att vi går igenom hur Schoolsoft och Classroom fungerar. Classroom arbetar era barn med dagligen, och Schoolsoft behöver ni som vårdnadshavare känna till och kunna använda, för det ni behöver.

Kom och träffa Abbe och Marianne nu på tisdag, 27/8, klockan 17,00-18,15 i sal 17! Ni är så välkomna!

Trevlig helg!
Abbe och Marianne