Pedagogiska priset 2020

Vi på Söderbymalmsskolan är oerhört stolta över vår välförtjänta vinnare av årets pedagogiska pris 2020, utdelat i Haninge kommun!!

Jennie von Bergen, vinnare pedagogiska priset 2020 Jennie von Bergen, vinnare pedagogiska priset 2020 Foto: Cristin Lindén

Juryns motivering - Jennie von Bargen, skicklig pedagog 2020

Jennie von Bargen är en engagerad lärare som med entusiasm möter alla elever i deras lärande. Hon är en tillgänglig och uppskattad mentor som både stöttar och peppar eleverna för att de ska lyckas. Jennie ser alla elever. Det är tydligt att Jennie älskar sitt jobb och sina elever.

Senast uppdaterad: 6 april 2021