Terminsstart Söderbymalmsskolan 19 augusti

Tider terminsstart Söderbymalmsskolan

Jeansklädda ben med vita gympaskor står på en grusig gångbana Foto: Mostphotos

Söderbymalmsskolan hälsar sina elever välkomna tillbaka till skolan efter sommarlovet!

Årskurs åtta och årskurs nio börjar kl. 10,00 i sina "hemklassrum".

Årskurs sju börjar kl. 11,00 i aulan, efter information där går vi till våra "hemklassrum". Därefter äter årskurs sju lunch i skolan. Efter lunch stannar cirka hälften av eleverna kvar och har enskilda samtal med sina mentorer. Resterande elever kommer att ha sina samtal på tisdagen (20/8).

På måndag hälsar vi även alla föräldrar till våra nya årskurs sjuor välkomna till föräldramöte kl. 15,00 i skolans aula. Efter information i aulan går vi ut till klassernas respektive klassrum för samtal.

Senast uppdaterad: 13 augusti 2019